Середа, 25 Листопада, 2020

Президентська битва: скільки витратили на рекламу в Одесі кандидати

Президентська битва: скільки витратили на рекламу в Одесі кандидати

За місяць до офіційного старту президентської кампанії основні кандидати вихлюпнули на вулиці, на телебачення і в Інтернеті море своєї реклами. «Вона працює»....

Парламентські вибори в Одесі: результати і порівняння

Сьогодні ми порівняємо, за кого голосували українці в Україні та Одеській області на останніх парламентських виборах, побачимо, як відрізняються політичні пристрасті в...

Незаконні дії Геннадія Труханова: винен мер Одеси чи ні?

3 травня 2019 року відкрили матеріали слідства для ознайомлення перед складанням обвинувального акта і направлення його до суду у справі Геннадія Труханова....

Результати робочих поїздок колишнього президента України Петра Порошенка до Одеси та області

Будучи на посаді Президента України, Петро Порошенко неодноразово відвідував Одесу з робочими офіційними візитами. Під час самого знакового свого приїзду колишній глава...

За місяць до офіційного старту президентської кампанії основні кандидати вихлюпнули на вулиці, на телебачення і в Інтернеті море своєї реклами. «Вона працює». «Він почує кожного». А цей – «врятує країну». Кампанія з виборів президента в країні ще офіційно не стартувала, а кандидати зі своїми гаслами вже окупували чи не більшість білбордів у містах, заполонили ТБ та інші медіа, пише “odessayes.com.ua“.

Нечувані суми на рекламу

Першим на рекламні поля батьківщини вирвався екс-спікер Арсеній Яценюк, поставши перед виборцями на темному тлі з похмурими смугами. Слідом за ним туди ж потягнулися лідер Народного Руху України Борис Тарасюк, екс-банкір Сергій Тігіпко, нардеп Інна Богословська. Пізніше з незабутнім гаслом «Вона працює» на вулиці вийшла прем’єр-міністр, а на початку вересня розгойдався і головний опозиціонер країни з обіцянкою «Почую кожного».

За оцінками Асоціації зовнішньої реклами, кожен з цих кандидатів тільки у вересні віддав на зовнішню рекламу 1-3 млн. грн. Вулична пропаганда зазвичай відтягує на себе 15-25% від бюджетів кандидатів, кажуть експерти. Значить, в перший місяць осені претенденти на пост глави держави викладуть ще приблизно по 4-12 млн. грн., які підуть в «гаманець» електронних і друкованих медіа, передусім – на ТБ.

По «ящику» повним ходом йшла соціальна реклама Юлії Тимошенко під гаслом «Разом – ми сильні», а також ролики Віктора Януковича, спікера Володимира Литвина і агітки Сергія Тігіпка. Але ж до офіційного старту кампанії залишалося ще чотири тижні. Всього ж, за оцінками Комітету виборців України, витрати кожного з фаворитів виборчих перегонів дійдуть до планки в $ 500 млн.

Корреспондент пише, що вибори подарували ринку політичної реклами кілька свіжих трендів. Один з них – інтерактив. Телефонами гарячих ліній обзавелися практично всі учасники перегонів: вони були у Януковича, Тігіпка, Богословської, Литвина. Тимошенко користувалася урядової гарячої лінії і періодично «висіла» на телефоні, відповідаючи на питання селян та інших категорій електорату.

Креатив не відняти

Глава Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко заявив, що сплеск подібної «відкритості» з боку кандидатів – відгомін останніх американських виборів. «На досвіді Обами кандидати побачили, що не тільки ТБ дає голоси, але і контакт з виборцем, залучення його в процес», – заявив експерт. Те, що в рекламному творчості кандидатів з’явилися американські мотиви, не дивує – адже в командах основних претендентів трудяться заокеанські політтехнологи. З Януковичем працює команда Пола Манафорта, фахівця, який вів кампанію попереднього американського президента Джорджа Буша.

За інформацією видання «Українська правда», американські консультанти, які брали участь у виборчій кампанії Обами, засвітилися в штабі прем’єра. Хоча Віктор Уколов, нардеп БЮТ, цю інформацію спростував. Яценюк в розмові з Корреспондентом участь іноземців в роботі за власним просуванню заперечувати не став. Але не все хороше, що зустрічається в політичній рекламі – справа рук іноземців.

Наприклад, автором тимошенківського слогана «Вона працює» став, ні багато ні мало, перший віце-прем’єр Олександр Турчинов. Уколов розповів, що спочатку одне з рекламних агентств запропонувало БЮТ варіант «Вони розмовляють». Ідея сподобалася, але в ній чогось не вистачало. На одній з нарад креативників Турчинов і запропонував знамените «Вона працює».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Історія одеських градоначальників

Хроніка створення і розвитку Одеси сповнена цікавих та захоплюючих фактів і яскравих подій. На цю тему знято не один фільм і була...

Як вибрати майстра по ремонту комп’ютера

Важко уявити життя сучасної людини без комп'ютера, або ноутбука, адже за допомогою техніки можна вирішити кілька завдань одночасно. Жителі Одеси в разі...

Все, що вам потрібно знати про карткову гру баккара

Баккара - це одна з найпопулярніших ігор казино. Сама по собі гра має безліч варіацій, з яких варіації залізничної і подвійної баккари...

Магазин Xiaomi в Одесі: асортимент та особливості

Сучасний український ринок пропонує низку різноманітних магазинів, асортимент яких дозволяє задовільнити абсолютно всі потреби населення. Придбати новий телефон, велосипед чи навіть дитячу...

Чи вигідне абонентське юридичне обслуговування організацій

Щоб бути впевненим у фінансовому розвитку підприємства і безпеці угод, для формування зв'язків знадобиться досвідчений юрист для бізнесу. Варто зазначити, що юридична...